Przy tym zleceniu miałem za zadanie sprytnie podejść do tematu konwersji, czyli tego jak klient z nami kontaktuje się od momentu zainteresowania ofertą. Postawiłem na proste rozwiązania, w postaci zostawiania numeru telefonu lub dzwonienia bezpośrednio do naszego konsultanta.
Zaczęliśmy od stworzenia strony która przedstawi ofertę w prosty i zaciakawiający sposób. Następnie planem było konsekwente zwiększanie ilości osób odwiedzających stronę
agencja którą lubisz
W tym zleceniu postawiłem na organiczne pozyskiwanie klientów poprzez przenoszenie ruchu z fanpage’a facebookowego na stronę oraz jej pozycjonowaniu na odpowiednie słowa kluczowe. Dzięki czemu powoli zwiększamy ilość klientów, którzy dzwonią na naszą infolinię.
Kampanie osiągają zwrot wysokości około 3x
Zlecenie jest bardzo świeże jak na datę kiedy to piszę, czyli 27.12.2023, ale na ten moment możemy się pochwalić wzrostem ilości wypełnionych formularzy oraz wykonanych telefonów. Fanpage powoli się buduje, a treści generują coraz większe wyświetlenia.
Wiem, że nie każdy chce zostawiać numer, ale tak czy inaczej przy współpracy preferuję właśnie taką formę komunikacji. Nie zamierzam nękać nikogo telefonami. Jeśli jednak koniecznie chcesz tego uniknąć
pisz na e-mail: kontakt@jakubpatera.pl