Więcej o mojej pracy

Jak social media szkoły jazdy były 3 razy głośniejsze od lokalnej konkurencji?

Przeczytaj jak skuteczne prowadzenie profilu na facebooku może przejąć rynek i odstawić konkurencje. Dzięki quizom, zagadką i konkursom szkoła jazdy z Bolesławca zyskała przewagę nad konkurencją i przyciągała masę młodych przyszłych kierowców.

Plan obejmował luźne treści, prowadzenie quizów oraz konkursów, które miały zaskakiwać formułą i skutecznie promować wśród lokalnej społeczności.

Jaki był plan?

promować dobrą zabawę

287101844_1697086760652654_4216368137576020841_n
strategia

Co było kluczowe?

  • Przedstawienie wizyty w restauracji jako sposób na nie tylko zaspokojenie głodu ale także na miłe spędzenie czasu
  • Promowanie zdrowego odżywiania, z racji, że restauracja serwowała dania grillowane przy małej ilości tłuszczu, podawane z zdrowymi dodatkami
  • Apetyczne zdjęcia i filmy dań oraz klimatyczne zdjęcia wnętrz
  • Promocja wśród lokalnych twórców internetowych, którzy polecali restaurację swoim odbiorcom 
  • Śledzenie konwersji dzięki internetowej rezerwacji stolika

Dlaczego plan okazał się skuteczny i a sociale zgarniały trzykrotnie większe zasięgi niż u konkurencji?

Najważniejszym czynnikiem było regularne integrowanie i aktywizowania społeczności, która chętnie udostępniała, komentowała oraz reagowała na nasze treści. To wszystko spowodowało, że szkoła jazdy była najchętniej wybierana przez młodych kierowców z racji, że konsekwentnie przez lata było budowane do niej zaufanie. Częste wrzucanie memów, luźnych pytań czy zdjęć kursantów zbudowało potężną i  zgraną społeczność.

ROAS: 16.0

Z reklam na rezerwację stolika. 1 zł wydana na reklamę przynosiła około 16 zł zysku.

wyniki sprzedaży

Jakie efekty przyniosły moje działania? Czyli wyniki w liczbach

Efekty pojawiły się już w pierwszym miesiącu. Odwiedziny twórców internetowych to bardzo dobra metoda na szybkie przełożenie działań na efekt. Mają oni swoich wiernych odbiorców, którzy z polecenia zainteresowali się marką tej restauracji.  Ważnym czynnikiem była także piękna strona internetowa, która zachęcała odbiorców do odwiedzenia restauracji.

CO JESZCZE

Parę projektów graficznych...

Przy tym projekcie głównie skupialiśmy się na połączeniu reklam z przemyślanym prowadzeniem social media, dlatego niżej możesz zobaczyć więcej postów oraz kreacji graficznych.

Są dwie opcje

Napisz SMS

662 760 579

Zostaw numer, a ja zadzwonię

Wiem, że nie każdy chce zostawiać numer, ale tak czy inaczej przy współpracy preferuję właśnie taką formę komunikacji. Nie zamierzam nękać nikogo telefonami. Jeśli jednak koniecznie chcesz tego uniknąć