Więcej o mojej pracy

Jak ułożyć skuteczny plan marketingowy dla wypożyczalni aut w wielu miastach?

Przy tym zleceniu miałem za zadanie sprytnie podejść do tematu konwersji, czyli tego jak klient z nami kontaktuje się od momentu zainteresowania ofertą. Postawiłem na proste rozwiązania, w postaci zostawiania numeru telefonu lub dzwonienia bezpośrednio do naszego konsultanta.

Zaczęliśmy od stworzenia strony która przedstawi ofertę w prosty i zaciakawiający sposób. Następnie planem było konsekwente zwiększanie ilości osób odwiedzających stronę

Jaki był plan?

agencja którą lubisz

Untitled design (31)
strategia

Co było kluczowe?

  • Prosta konwersja: konsultant dzwoni do osób, które zostawiły numer na stronie 
  • Zaprojektowanie animacji logo, strony oraz szaty graficznej, która się wyróżnia
  • Zaprogramowanie odpowiedniej strony internetowej, która ma intuicyjnie przedstawioną ofertę aut
  • Pozycjonowanie stron na słowa kluczowe: wypożyczalnia aut Wrocław, wypożyczalnia aut Szczecin…
  • [W planach] Stworzenie nagrania do radia: „Gdy na auto przyjdzie pora, zadzwoń do kolora. Prosty wynajem aut – kolorauto.pl

Jak udało się zwiększyć ilość wypożyczonych aut?

W tym zleceniu postawiłem na organiczne pozyskiwanie klientów poprzez przenoszenie ruchu z  fanpage’a facebookowego na stronę oraz  jej pozycjonowaniu na odpowiednie słowa kluczowe. Dzięki czemu powoli zwiększamy ilość klientów, którzy dzwonią na naszą infolinię.

ROAS: 3.0!

Kampanie osiągają zwrot wysokości około 3x

wyniki sprzedaży

Jakie efekty przyniosły moje działania? Czyli wyniki w liczbach

Zlecenie jest bardzo świeże jak na datę kiedy to piszę, czyli 27.12.2023, ale na ten moment możemy się pochwalić wzrostem ilości wypełnionych formularzy oraz wykonanych telefonów. Fanpage powoli się buduje, a treści generują coraz większe wyświetlenia.

CO JESZCZE

Parę projektów graficznych...

Przy tym projekcie głównie skupiałem się głównie na przygotowaniu wyrazistej marki, oprawionej w kolorystykę, którą prosto zapamiętać.

Są dwie opcje

Napisz SMS

662 760 579

Zostaw numer, a ja zadzwonię

Wiem, że nie każdy chce zostawiać numer, ale tak czy inaczej przy współpracy preferuję właśnie taką formę komunikacji. Nie zamierzam nękać nikogo telefonami. Jeśli jednak koniecznie chcesz tego uniknąć