Przeczytaj jak skuteczne prowadzenie profilu na facebooku może przejąć rynek i odstawić konkurencje. Dzięki quizom, zagadką i konkursom szkoła jazdy z Bolesławca zyskała przewagę nad konkurencją i przyciągała masę młodych przyszłych kierowców.
Plan obejmował luźne treści, prowadzenie quizów oraz konkursów, które miały zaskakiwać formułą i skutecznie promować wśród lokalnej społeczności.
promować dobrą zabawę
Najważniejszym czynnikiem było regularne integrowanie i aktywizowania społeczności, która chętnie udostępniała, komentowała oraz reagowała na nasze treści. To wszystko spowodowało, że szkoła jazdy była najchętniej wybierana przez młodych kierowców z racji, że konsekwentnie przez lata było budowane do niej zaufanie. Częste wrzucanie memów, luźnych pytań czy zdjęć kursantów zbudowało potężną i zgraną społeczność.
Z reklam na rezerwację stolika. 1 zł wydana na reklamę przynosiła około 16 zł zysku.
Efekty pojawiły się już w pierwszym miesiącu. Odwiedziny twórców internetowych to bardzo dobra metoda na szybkie przełożenie działań na efekt. Mają oni swoich wiernych odbiorców, którzy z polecenia zainteresowali się marką tej restauracji. Ważnym czynnikiem była także piękna strona internetowa, która zachęcała odbiorców do odwiedzenia restauracji.
Wiem, że nie każdy chce zostawiać numer, ale tak czy inaczej przy współpracy preferuję właśnie taką formę komunikacji. Nie zamierzam nękać nikogo telefonami. Jeśli jednak koniecznie chcesz tego uniknąć
pisz na e-mail: kontakt@jakubpatera.pl